Cresterea afacerii si eficientizarea afacerii

Despre infiintarea si cresterea  afacerii  se spune mereu  ca inceputul este greu.

Nu si daca ai un plan corect si definit prin obiective realistice.

Din experienta de-a lungul timpului cu afaceri locale  si multinationale  fiecare nivel si stadiu de dezvoltare  a  afacerii necesita in permanenta  corectii ,interventii si adaptare, Fiecare nivele de afacere are povocarea sa si satisfactia ori reusita sa.

In toate etapele este nevoie de planificare, activitati concrete si  repetitive , bugetare , alocarea efiienta a resurselor  astfel incat afacerea  sa treaca la un nivel superior din start-up in business functional, matur si pasul ideal automatizat.

Multe etape ale cresterii afacerii pot fi mai dificile decat par ,deoarece in anumite faze ale  business-ului fie lipsesc resursele , fie persoana care creaza business-ul nu are experienta sau timpul necesar sa aseze lucrurile „sanatos” de la inceput.

Am intalnit antreprenori cu idei geniale, start – up bun ,dar de multe ori blocati  intr-un flux de lucru haotic, rigid, slaba organizare , lipsa de work flow bine definit  , oganizare deficitarea si lista poate continua .

Indiferent care e stadiul afacerii  sau problema cu care te confrunti ea are o solutie ,uneori cand esti implicat tinzi sa nu vezi solutia sau sa nu ai resursele pentru un management bun.

Cea mai mare problema a firmelor mici este lipsa de resursa umana sau o resursa umana slab pregatita .In afacerile mici managerul ,dar si executantul este chiar proprietarul afacerii, delegarea sarcinilor este slab reprezentata sau ineficienta.

Verifica acum cu ajutorul testului de maxim 2 minute in ce faza se gaseste afacerea ta :  Stadiul afacerii tale- test

Asa cum am spus solutii exista . In afaceri nu exista probleme fara solutii.

Prin echipa noastra de specialisti ( IT, Manageri,traineri, contabili,juristi ) pe care o avem dorim sa va oferim solutii si proiecte clare pentru provocarile afacerii dumneavoastra .

Va oferim :

  • analiza afacerii din punct de vedere al stadiului actual;
  • realizare de proiecte cu solutii concrete la nevoia identificata  ;
  • oferta de management temporar/interimar  sau de tip externalizare serviciu de management ;
  • instruire personal de conducere si angajati in functie de nevoile identificate  ;
  • asistenta pe durata implementarii si post implementare solutii;
  •  materiale de lucru personalizate;
  • design si implementare cultura organizationala .

Activitatile sunt customizate dupa nevoile dumneavoastra.

Pentru informatii suplimentare va stam la dispozitie : Contact

 

Te-ar mai putea interesa si chestionar opinie angajati :  Chestionar opinie angajati 

GO BIGGER !