fbpx

Training vanzari- pentru companii

Map Unavailable

Date/Time
Date(s) - 01/02/2022 - 31/12/2022
0:00

Categories No Categories


Acest program se adreseaza   firmelor locale , indiferent de domeniul de activitate  , care au echipe de vanzari mici si doresc sa isi specializeze agentii . Firmelor care isi doresc sa creasca: numarul de clienti, numarul de tranzactii pe client, cifra de afaceri , gradul de satisfactie al clientilor dar si motivatia angajatilor. Totodata se adreseaza celor pasionati de vanzari , celor care doresc sa isi dezvolte abilitatile existente sau sa intre in domeniul vanzarilor.

Cursul se poate organiza  de tip ”open”- participanti de la mai multe companii sau dedicat unei companii.

In plus se poate opta pentru o analiza preliminara si implementare unui program complet de eficientizare a fortei de vanzari de tip SFE.

Din agenda  trainingului  :

  • Prospectare si segmentare.

  • Abordare ,identificare nevoi , ofertare corecta.

  • Invatarea  si aplicarea in activitatea de zi cu zi a tehnicilor de vanzare consultativa si persuasiva.

  • Rezolvare obiectii-tehnici.

  • Finalizare vanzare- tehnici.

  • Imbunatatirea atitudinii in relatia cu clientii si aducerea acesteia la un nivel de excelenta, servicii postvanzare.

  • Imbunatatirea abilitatilor de comunicare si relationare.

  • Imbunatatirea comunicarii intre membrii echipei si cu celelalte departamente.

  • Deprinderea unor comportamanete si atitudini utile pentru cresterea performantelor  individuale si de echipa.

  • Organizare activitate.Planificare. Raportare.

  • 30% teorie si 70% practica.

Trainingul include :

  1. O analiza profilului  firmelor participante pe baza unui chestionar inmanat la incriere , astfel incat cursul sa atinga nevoile fiecarui participant , chiar daca sunt din firme diferite.
  2. Trainingul de vanzari pe baza nevoilor identificate la punctul .
  3. Raport evaluare si feedback cu indrumari legate de procesul de vanzare si participanti, catre managementul firmei.

Optional la cererea companiiilor participante :

  • stabilirea unui plan de actiune si dezvoltare cu fiecare participant.
  • recapitulare ( follow -up) la maxim 60 zile dupa curs .

Agenda cursului se va transmite individual  celor interesati de participare impreuna cu chestionarele de identificare nevoi.

Cand : pe tot parcursul anului cu un numar de min. 5 participanti

Durata : 3 ore /sesiune – 4 sesiuni

Unde : online

Taxa participare :  350 lei /participant ( pentru cursul open)

Bonus : acces lifetime la cursul de vanzari din platforma si acces gratuit permanent la update pe curs

Trainer : Salcie Amalia – experienta practica  vanzari si management

Inscrieri pe formularul de mai jos.

 

Bookings

Bookings are closed for this event.