Florin I. – CEO firma servicii IT

Suntem întotdeauna ocupați să deservim clienții noștri actuali și găsim foarte puțin timp pentru a căuta alții noi și pentru a avea noi oportunități.

Pentru a ne îndeplini obiectivele de dezvoltare și creștere  afacere , compania a trebuit să își imbunatateasca si sa isi consolideze procesul de vânzare.

Pentru început, evaluarea fortei de vanzari si a proceselor a oferit informații despre punctele forte și capacitățile echipei de vânzări existente. Aceste rezultate au ajutat la identificarea domeniilor care aveau nevoie de îmbunătățiri, astfel încât programul să poată fi adaptat nevoilor specifice ale acestei echipe.

După instruirea personalului, au avut loc o serie de seminarii online lunare . Aceste sesiuni, care s-au concentrat pe subiecte specifice, cum ar fi conversațiile de conducere a vanzarii, depășirea obiecțiilor și încurajarea oportunităților pe termen lung, au oferit participanților șansa de a împărtăși și de a obține feedback cu privire la experiențele lor folosind tehnicile și abordările  care fuseseră introduse în timpul instruirii. Aceste sesiuni de au fost o modalitate bună pentru  de a consolida cunostintele practice.

Ca rezultat al programului de instruire, ne-am îndeplinit obiectivele și a crescut numărul de clienți . În decurs de 10 luni, compania a crescut numărul de clienți activi cu aproape o treime și a crescut semnificativ rata de cross sell a acestora în conturile existente, cu o creștere corespunzătoare a veniturilor.

Mai mult, forța de vânzări a companiei și echipa de conducere au acum o mai mare claritate cu privire la procesul propriu de vânzare.