11 strategii dovedite pentru creșterea productivității angajaților
Productivitatea angajaților la locul de muncă este vitala in orice afacere . Productivitatea angajaților măsoară rezultatele angajaților, acest lucru poate fi făcut foarte cantitativ si calitativ utilizand metode care sa poata cuantifica concret indicatorii stabiliti.
Cum îți faci angajații mai productivi?
Iată tot ce trebuie să știți despre cum să îmbunătățiți și să creșteți productivitatea angajaților la locul de muncă.Ingredientul cheie în productivitatea la locul de muncă este implicarea angajatilor .
Angajații demotivati pot trage o companie în jos.
Iata ce putem face pentru a motiva mai eficient angajatii :
- Echipează-ți echipa cu instrumentele potrivite
Aptitudinile echipei dvs. sunt esențiale pentru performanța afacerii, dar instrumentele pe care le folosesc în activitatea lor joacă un rol imens. Alegerea uneltelor potrivite va face munca lor mai ușoară și se va traduce într-un flux de lucru eficient.
Creati proceduri clare de :
- urmărire a timpului și a productivității- puteti utiliza si soft-uri create special – astfel puteti recompensa sau corecta mai simplu si mai rapid abaterile de la standardul propus;
- proceduri de colaborare si relatii ierarhice ,departamente ,etc- acestea simplifica si usureaza munca ,dar si economisesc timp pretios.
- Proceduri de comunicare – canale de comunicare ,modalitati ,cum si cand se comunica ,sedintele ,raportarile ,etc .
- Îmbunătățirea recrutarii printr-o mai buna potrivire a noilor angajati cu cultura organizationala a firmei – angajarea unui angajat care se potrivește culturii companiei este probabil să energizeze alți angajați acest lucru duce la o motivație crescută și productivitate. Recomand si utilizarea unui program eficient de inductie pentru noii angajati . De multe ori angajam oameni potriviti ,dar ii pierdem deoarece nu i-am integrat corespunzator sau i-am lasat pe mana celor mai putin motivati din firma .
- Îmbunătățirea abilităților angajaților prin pregatire constanta
O instruire adecvată duce, deasemenea, la o mai mare eficiență și productivitate. In plus acel angajat se va simti si responsabilizat ,deoarece ati investit in el si dezvoltarea lui .Nu aveți timp să antrenați un nou angajat?
Angajați un freelancer complet instruit și economisiți timp.
Prin îmbunătățirea proceselor de formare, puteți angaja oameni mai motivati si sa performeze mai bine.
- Încurajarea autonomiei prin micromanagement
Cel mai bun mod de a încuraja productivitatea este de a încuraja angajatii să își asume responsabilitatea asupra modului în care își gestionează propriile resurse si timp . Majoritatea oamenilor sunt mai puternic motivați de autonomie decât recompensele financiare.
- Concentrați-vă asupra viitorului printr-o comunicare clară
Comunicarea este cheia succesului.
Fără o comunicare eficientă, bidirecțională, relațiile se încheie și afacerile nu reușesc. Managerii care comunică în mod eficient au așteptări și responsabilități clare pentru echipele lor .
Incepeti crearea unei culturi de comunicare pozitivă.
Concentrati-va pe viitor – în loc să reiterati problemele din trecut – demonstrează angajamentul dvs. de a merge mai departe si asta va ajută să găsiti soluții pozitive.
Aceasta nu înseamnă că ar trebui să ignorate eșecurile din trecut. În schimb, învățați să abordați situațiile negative într-un mod pozitiv, productiv.
Modelarea comunicării pozitive și deschise stabilește un precedent pentru membrii echipei la toate nivelurile.
- Sporirea productivității prin încurajarea îngrijirii de sine
Stresul este o sursa de imbolnavire si demotivare .
Care este cea mai comună sursă de stres? Indentificati corect acea sursa in firma dvs.
Atunci când se manifestă stresul excesiv ,angajatii sunt nesănătoși din punct de vedere fizic, mental și emoțional. De asemenea, sunt mai puțin productivi.
Când echipa dvs. este stresată, toată lumea pierde .
Nu discutam de stresul pozitiv , asadar cum putem favoriza o atmosfera mai relaxata ?
- ascultând angajații
- oferind feedback constructiv
- oferind angajaților o muncă provocatoare și semnificativă
- stabilirea parametrilor clari pentru success
- asigurari de sanatate si viata
- nu incalcati teritoriul de echilibru intre munca si zona privata prin ore suplimentare permanente ,rechemarea la serviciu din timpul liber exceptind ocaziile exceptionale samd
- Intorduceti conceptul de work at home acolo unde exista posibilitatea
.
Daca sunteti adeptul ca angajatii sa fie prezenti permanent pe durata programului …ghiciti ce ? Toate acestea conduc la economii semnificative de costuri pentru firma dar si creste productivitatea si motivarea angajatolor . Puteti opta pentru o zi pe luna ,saptamana , in functie de specificul activitatii. Unde nu exista aceasta posibilitate , alocati un interval in care angajatii sa lucreze la un proiect personal.
- Nu blocați rețelele de socializare
Angajații folosesc social media din mai multe motive.
Unii iau o pauză mentală, alții folosesc instrumente sociale pentru a sprijini conexiunile profesionale și, cu siguranță, unii se dezlănțuie.
Dacă simțiți nevoia să monitorizati timpul petrecut pe rețelele de socializare, puteți face asta cu un Software de monitorizare a angajaților, deși vine cu propriile probleme de moral.
- Creșteți satisfacția angajaților cu avantaje deosebite
Sondajele dezvăluie că patru din cinci angajați ar prefera avantajele deosebite pentru o majorare a salariilor. Asadar descoperiti care ar fi avantajele deosebite care se potrivesc in firma voastra si oferiti-le : divertisment, carti, servicii samd.
- Obțineți o perspectivă reala prin măsurarea productivității
Când vine vorba de munca de cunoaștere, productivitatea este într-adevăr greu de măsurat cert este însă ca ceea ce se măsoară devine gestionat si chiar prospera. .
Utilizati instrumente care vă permit să monitorizați, să eficientizați și să gestionați proiectele din întreaga echipă într-un mod intuitiv și ușor de utilizat. Totodata aceasta masurare va ajuta sa si recompensati corect angajatii productivi.
- Obțineți o muncă de calitate superioară prin încurajarea moralului angajatilor .
În cele din urmă, totul se rezumă la acest lucru: angajații fericiți muncesc mai mult, mai inteligent și mai bine.
Cei care își urăsc locurile de muncă și se simt demotivati sau subapreciați pot face fata cerintelor , dar epuizarea este inevitabilă.
Atunci când ingrediente precum: comunicarea deschisă, accentul pe îngrijirea de sine și autonomia și nevoile umane de bază de încredere și respect sunt incorporate in cultura a companiei, rezultatul este o mai bună productivitate a angajaților si multe alte beneficia suplimentare business-ului.
Stabiliti canalele de comunicare, dați drumul la micromanaging, găsiți ce este bun în ceea ce fac angajații dvs. (și spuneți-le asta) și arătați-vă că vă pasă.
Incepeti sa alocati timp și efort în lunile următoare si creati o strategie in acest sens ,aplicati-o și veți începe să vedeți productivitatea angajaților în creștere.
Doriți mai multe idei despre cum să îmbunătățiți productivitatea la locul de muncă? Iti stam la dispozitie cu idei ,resurse si planuri concrete.
Succes !
Descarca si chestionar opinie angajati